Darmowa dostawa Paczką w Ruchu

Darmowa dostawa Paczką w Ruchu
Cennik i szczegóły wysyłki
Przedpłata  
Przewoźnicy Cena
Kurier DPD
Czas dostawy 1-2 dni roboczych.
14,50 zł
Paczkomat InPost
Czas dostawy 1-2 dni roboczych.
10,50 zł
Paczka w Ruchu
Czas dostawy 3-4 dni roboczych.
8,00 zł
   
Pobranie  
Przewoźnicy Cena
Kurier DPD
Czas dostawy 1-2 dni roboczych.
17,50 zł
Paczkomat InPost
Czas dostawy 1-2 dni roboczych.
13,50 zł
Paczka w Ruchu
Czas dostawy 3-4 dni roboczych.
11,00 zł
   
 
 

 

Szczegóły i wyjaśnienia:

Podane ceny są cenami brutto i zawierają podatek VAT.
Nieprawidłowe wypełnienie formularza płatności i dostawy wiąże się z przedłużoną realizacją zamówienia.
Wybierając płatność " Wpłata na konto" korzystając z przekazów lub przelewów międzybankowych - oczekujemy na księgowanie wpłaty na naszym koncie, w momencie zaksięgowania wpłaty zamówienie przekazujemy do realizacji.

Kosmetyki Plus sp. z o.o. zastrzega sobie prawo ustalania terminów funkcjonowania magazynu w okrasach świątecznych oraz długich weekendów.
W takim przypadku kilka dni wcześniej na stronie głównej sklepu pojawi się informacja na temat dni w których przesyłki nie będą wysyłane.

Uwaga! Czas realizacji zamówienia = czas przygotowania zamówienia do wysyłki + czas dostawy firmy transportowej.
Standardowo towar wysyłamy do 48h od zaksięgowania wpłaty na naszym koncie.
Zastrzegamy jednak iż w wyjątkowych sytuacjach termin realizacji może się wydłużyć do pięciu dni roboczych.

Uwaga! Towary o dużych gabarytach dostarczamy tylko przesyłką kurierską i tylko na terenie Polski.
Dostawa nie dotyczy mebli i wyposażenia oraz towarów o dużych gabarytach. Wysyłka tylko na terenie Polski.
Dostawa na sobotę lub wskazaną godzinę - prosimy o kontakt telefoniczny lub email, ww. cennik nie uwzględnia dostaw w sobotę lub wskazaną godzinę.

Szczegóły dotyczące przesyłki kurierskiej DPD:

Dostawa zamówień jest realizowana za pośrednictwem jednej z największych firm kurierskich w Polsce - DPD.

  • Składając zamówienie możesz wybrać opcję dostawy "Kurier DPD" i wskazać adres bezpośredniej dostawy "Door to Door". Podczas realizacji zamówienia zostaniesz poinformowany (e-mail/SMS) o numerze przesyłki oraz o przewidywanym terminie doręczenia.
  • Każda przesyłka kurierska DPD jest ubezpieczona do pełnej kwoty wartości przesyłki.
  • Kurierzy firmy DPD doręczają przesyłki od poniedziałku do piątku (w dni robocze) w przedziale godzinowym 9-17, w celu sprawnego doręczenia zamówienia najlepiej jest podać jako adres dostawy, w którym jesteśmy w tych godzinach - może to być miejsce pracy (koniecznie podajemy nazwę firmy). Kurier nie ma obowiązku uwzględniać sugerowanego przez Klienta czasu dostawy i nie ma obowiązku kontaktu telefonicznego przed doręczeniem.
  • Płatność tytułem zamówienia można dokonać w momencie składania zamówienia (przelewem bankowym, e-transferem, kartą płatniczą) lub przy odbiorze do rąk kuriera – gotówką lub kartą płatniczą. Wszyscy kurierzy DPD zostali wyposażeni w terminale płatnicze, które umożliwiają dokonanie płatności kartą płatniczą. Usługa ta jest dostępna na terenie całego kraju.
  • Przewidywany czas doręczenia przesyłki to następny dzień roboczy od daty jej wysłania, a maksymalny czas dostawy to 2 dni robocze.
  • Kurier podejmuje maksymalnie 2 próby doręczenia tylko na adres wskazany w zamówieniu. W przypadku, gdy kurier nie zastanie nikogo pod wskazanym adresem dostawy, pozostawi awizo (forma papierowa, email lub sms - wybór należy do kuriera) w celu odbioru zamówienia w centrum logistycznym DPD. Brak pozostawionego awizo nie świadczy o niepodjęciu próby dostarczenia przesyłki. Termin na odbiór przesyłki wynosi 3 dni i jego bieg rozpoczyna się od dnia następnego, po awizowaniu przesyłki.
  • Śledzenie statusu przesyłki możliwe jest na stronie przewoźnika DPD - https://tracktrace.dpd.com.pl

W przypadku dodatkowych pytań lub problemów z odebraniem przesyłki prosimy o kontakt z firmą kurierską DPD: E-mail: cc@dpd.com.pl lub pod numerem telefonu: 801 400 373* lub 22 577 55 55* (pn.-pt. w godz. 8:00-20:00, soboty w godz. 8:00-14:00), *koszt połączenia wg taryfy operatora.

Szczegóły dotyczące przesyłki paczkomaty InPost:

Dostawa zamówień jest realizowana za pośrednictwem nowoczesnego systemu ponad 3500 skrytek pocztowych.

  • Składając zamówienie możesz wybrać opcję dostawy "Paczkomaty InPost" i wskazać paczkomat, do którego ma trafić paczka. Dzięki tej usłudze Klient sam decyduje o miejscu odbioru zamówienia.
    Lista lokalizacji paczkomatów znajduje się na stronie: https://inpost.pl/znajdz-paczkomat
  • Każda przesyłka paczkomaty InPost jest ubezpieczona do pełnej kwoty wartości przesyłki.
  • Maksymalnie do 2-3 dni roboczych od czas jej nadania paczka zostanie dostarczona do wybranego przez Ciebie Paczkomatu InPost. Gdy paczka znajdzie się w paczkomacie otrzymasz SMS i e-mail z kodem niezbędnym do odbioru paczki ze skrytki.
  • O stanie realizacji swego zamówienia Klient otrzyma dwie informacje:
    - pierwszą z numerem przesyłki wysłaną w dniu nadania paczki,
    - drugą gdy paczka znajdzie się w paczkomacie otrzymasz SMS i e-mail z kodem niezbędnym do odbioru paczki ze skrytki,
    Odbiór paczki jest tylko możliwy po otrzymaniu od firmy InPost wiadomości mailowej lub sms z kodem obioru, potwierdzającej możliwość odbioru.
    W przypadku wypełnienia formularza dostawy z błędnymi danymi firma Kosmetyki Plus sp. z o.o. nie ponosi odpowiedzialności tytułem braku możliwości odebrania przesyłki.
  • Przesyłka będzie czekała w paczkomacie 2 dni kalendarzowe. Po tym terminie paczka zostanie przekazana do Oddziału InPost. Po 14 dniach od momentu dostarczenia paczki do Paczkomatu InPost przesyłka zostanie odesłana z powrotem do nadawcy. Nie odebranie przesyłki będzie jednoznaczne z anulowaniem zamówienia.
  • Śledzenie statusu przesyłki możliwe jest na stronie przewoźnika InPost - https://inpost.pl/sledzenie-przesylek

W przypadku dodatkowych pytań lub problemów z odebraniem przesyłki prosimy o kontakt z firmą InPost pod numerem telefonu: 722 444 000* lub 746 600 000* (pn.-pt. w godz. 7:00-22:00, soboty w godz. 8:00-20:00, niedziele i święta 8:00–16:00 - tylko dla usługi paczkomatowej), *koszt połączenia wg taryfy operatora.

Szczegóły dotyczące przesyłki paczka w Ruchu:

Dostawa zamówień jest realizowana za pośrednictwem jednego z ponad 22.500 kiosków Ruch i punktów partnerskich RUCH! Paczka w RUCHu to szybka i rzetelna usługa pocztowa utworzona na bazie sieci logistycznej oraz punktów sprzedaży RUCH w całej Polsce.

  • Składając zamówienie możesz wybrać opcję dostawy "Paczka w Ruchu" i wskazać punkt odbioru, do którego ma trafić paczka. Dzięki tej usłudze Klient sam decyduje o miejscu odbioru zamówienia.
    Lista dostępnych lokalizacji znajduje się na stronie: https://www.paczkawruchu.pl
  • Każda przesyłka paczka w Ruchu jest ubezpieczona do pełnej kwoty wartości przesyłki.
  • Maksymalnie do 3-4 dni roboczych od czas jej nadania paczka zostanie dostarczona do wybranego przez Ciebie punktu odbioru. Gdy paczka znajdzie się w punkcie odbioru otrzymasz SMS z kodem niezbędnym do odbioru paczki. Na wszelki wypadek radzimy zabrać ze sobą dokument tożsamości.
  • Odbiór paczki jest tylko możliwy po otrzymaniu od firmy Ruch wiadomości sms z kodem obioru, potwierdzającej możliwość odbioru.
    W przypadku wypełnienia formularza dostawy z błędnymi danymi firma Kosmetyki Plus sp. z o.o. nie ponosi odpowiedzialności tytułem braku możliwości odebrania przesyłki.
  • Na odbiór zamówienia masz 5 dni roboczych, liczonych od dnia następującego po dniu otrzymania SMS, a po tym terminie paczka zostanie zwrócona do naszego sklepu Nie odebranie przesyłki będzie jednoznaczne z anulowaniem zamówienia.
  • Śledzenie statusu przesyłki możliwe jest na stronie przewoźnika Ruch - https://www.paczkawruchu.pl/sledz-paczke

W przypadku dodatkowych pytań lub problemów z odebraniem przesyłki prosimy o kontakt z firmą Ruch: E-mail: usluga@paczkawruchu.pl lub pod numerem telefonu: 801 800 803* lub 22 693 70 00* (pn.-pt. w godz. 7:00-18:00), *koszt połączenia wg taryfy operatora.

Infolinia:

+48 61 22 45 195

Czynna od Pn. - Pt. 9-16

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl