Cennik i szczegóły wysyłki
Cennik dostaw
Przedpłata | ||
Przewoźnicy | Cena | |
Kurier DHL Czas dostawy 1-2 dni roboczych. |
14,50 zł | |
Paczkomat InPost Czas dostawy 1-2 dni roboczych. |
10,50 zł | |
Orlen Paczka Czas dostawy 3-4 dni roboczych. |
8,00 zł | |
Pobranie | ||
Przewoźnicy | Cena | |
Kurier DHL Czas dostawy 1-2 dni roboczych. |
17,50 zł | |
Paczkomat InPost Czas dostawy 1-2 dni roboczych. |
13,50 zł | |
Orlen Paczka Czas dostawy 3-4 dni roboczych. |
11,00 zł | |
Szczegóły i wyjaśnienia:
Podane ceny są cenami brutto i zawierają podatek VAT.
Nieprawidłowe wypełnienie formularza płatności i dostawy wiąże się z przedłużoną realizacją zamówienia.
Wybierając płatność " Wpłata na konto" korzystając z przekazów lub przelewów międzybankowych - oczekujemy na księgowanie wpłaty na naszym koncie, w momencie zaksięgowania wpłaty zamówienie przekazujemy do realizacji.
Kosmetyki Plus sp. z o.o. zastrzega sobie prawo ustalania terminów funkcjonowania magazynu w okrasach świątecznych oraz długich weekendów.
W takim przypadku kilka dni wcześniej na stronie głównej sklepu pojawi się informacja na temat dni w których przesyłki nie będą wysyłane.
Uwaga! Czas realizacji zamówienia = czas przygotowania zamówienia do wysyłki + czas dostawy firmy transportowej.
Standardowo towar wysyłamy do 48h od zaksięgowania wpłaty na naszym koncie.
Zastrzegamy jednak iż w wyjątkowych sytuacjach termin realizacji może się wydłużyć do pięciu dni roboczych.
Uwaga! Towary o dużych gabarytach dostarczamy tylko przesyłką kurierską i tylko na terenie Polski.
Dostawa nie dotyczy mebli i wyposażenia oraz towarów o dużych gabarytach. Wysyłka tylko na terenie Polski.
Dostawa na sobotę lub wskazaną godzinę - prosimy o kontakt telefoniczny lub email, ww. cennik nie uwzględnia dostaw w sobotę lub wskazaną godzinę.
Szczegóły dotyczące przesyłki kurierskiej DHL:
Dostawa zamówień jest realizowana za pośrednictwem jednej z największych firm kurierskich w Polsce - DHL.
- Składając zamówienie możesz wybrać opcję dostawy "Kurier DHL" i wskazać adres bezpośredniej dostawy "Door to Door". Podczas realizacji zamówienia zostaniesz poinformowany (e-mail/SMS) o numerze przesyłki oraz o przewidywanym terminie doręczenia.
- Każda przesyłka kurierska DHL jest ubezpieczona do pełnej kwoty wartości przesyłki.
- Kurierzy firmy DHL doręczają przesyłki od poniedziałku do piątku (w dni robocze) w przedziale godzinowym 9-17, w celu sprawnego doręczenia zamówienia najlepiej jest podać jako adres dostawy, w którym jesteśmy w tych godzinach - może to być miejsce pracy (koniecznie podajemy nazwę firmy). Kurier nie ma obowiązku uwzględniać sugerowanego przez Klienta czasu dostawy i nie ma obowiązku kontaktu telefonicznego przed doręczeniem.
- Płatność tytułem zamówienia można dokonać w momencie składania zamówienia (przelewem bankowym, e-transferem, kartą płatniczą) lub przy odbiorze do rąk kuriera – gotówką lub kartą płatniczą. Wszyscy kurierzy DHL zostali wyposażeni w terminale płatnicze, które umożliwiają dokonanie płatności kartą płatniczą. Usługa ta jest dostępna na terenie całego kraju.
- Przewidywany czas doręczenia przesyłki to następny dzień roboczy od daty jej wysłania, a maksymalny czas dostawy to 2 dni robocze.
- Kurier podejmuje maksymalnie 2 próby doręczenia tylko na adres wskazany w zamówieniu. W przypadku, gdy kurier nie zastanie nikogo pod wskazanym adresem dostawy, pozostawi awizo (forma papierowa, email lub sms - wybór należy do kuriera) w celu odbioru zamówienia w centrum logistycznym DHL. Brak pozostawionego awizo nie świadczy o niepodjęciu próby dostarczenia przesyłki. Termin na odbiór przesyłki wynosi 3 dni i jego bieg rozpoczyna się od dnia następnego, po awizowaniu przesyłki.
- Śledzenie statusu przesyłki możliwe jest na stronie przewoźnika DHL
Szczegóły dotyczące przesyłki paczkomaty InPost:
Dostawa zamówień jest realizowana za pośrednictwem nowoczesnego systemu ponad 3500 skrytek pocztowych.
- Składając zamówienie możesz wybrać opcję dostawy "Paczkomaty InPost" i wskazać paczkomat, do którego ma trafić paczka. Dzięki tej usłudze Klient sam decyduje o miejscu odbioru zamówienia.
Lista lokalizacji paczkomatów znajduje się na stronie: https://inpost.pl/znajdz-paczkomat - Każda przesyłka paczkomaty InPost jest ubezpieczona do pełnej kwoty wartości przesyłki.
- Maksymalnie do 2-3 dni roboczych od czas jej nadania paczka zostanie dostarczona do wybranego przez Ciebie Paczkomatu InPost. Gdy paczka znajdzie się w paczkomacie otrzymasz SMS i e-mail z kodem niezbędnym do odbioru paczki ze skrytki.
- O stanie realizacji swego zamówienia Klient otrzyma dwie informacje:
- pierwszą z numerem przesyłki wysłaną w dniu nadania paczki,
- drugą gdy paczka znajdzie się w paczkomacie otrzymasz SMS i e-mail z kodem niezbędnym do odbioru paczki ze skrytki,
Odbiór paczki jest tylko możliwy po otrzymaniu od firmy InPost wiadomości mailowej lub sms z kodem obioru, potwierdzającej możliwość odbioru.
W przypadku wypełnienia formularza dostawy z błędnymi danymi firma Kosmetyki Plus sp. z o.o. nie ponosi odpowiedzialności tytułem braku możliwości odebrania przesyłki. - Przesyłka będzie czekała w paczkomacie 2 dni kalendarzowe. Po tym terminie paczka zostanie przekazana do Oddziału InPost. Po 14 dniach od momentu dostarczenia paczki do Paczkomatu InPost przesyłka zostanie odesłana z powrotem do nadawcy. Nie odebranie przesyłki będzie jednoznaczne z anulowaniem zamówienia.
- Śledzenie statusu przesyłki możliwe jest na stronie przewoźnika InPost - https://inpost.pl/sledzenie-przesylek
W przypadku dodatkowych pytań lub problemów z odebraniem przesyłki prosimy o kontakt z firmą InPost pod numerem telefonu: 722 444 000* lub 746 600 000* (pn.-pt. w godz. 7:00-22:00, soboty w godz. 8:00-20:00, niedziele i święta 8:00–16:00 - tylko dla usługi paczkomatowej), *koszt połączenia wg taryfy operatora.
Szczegóły dotyczące przesyłki Orlen Paczka:
Dostawa zamówień jest realizowana za pośrednictwem jednego z ponad 22.500 punktów odbioru! Orlen Paczka to szybka i rzetelna usługa pocztowa utworzona na bazie sieci logistycznej oraz punktów sprzedaży w całej Polsce.
- Składając zamówienie możesz wybrać opcję dostawy "Orlen Paczka" i wskazać punkt odbioru, do którego ma trafić paczka. Dzięki tej usłudze Klient sam decyduje o miejscu odbioru zamówienia.
Lista dostępnych lokalizacji znajduje się na stronie: https://www.orlenpaczka.pl/ - Każda przesyłka jest ubezpieczona do pełnej kwoty wartości przesyłki.
- Maksymalnie do 3-4 dni roboczych od czas jej nadania paczka zostanie dostarczona do wybranego przez Ciebie punktu odbioru. Gdy paczka znajdzie się w punkcie odbioru otrzymasz SMS z kodem niezbędnym do odbioru paczki. Na wszelki wypadek radzimy zabrać ze sobą dokument tożsamości.
- Odbiór paczki jest tylko możliwy po otrzymaniu od firmy Ruch wiadomości sms z kodem obioru, potwierdzającej możliwość odbioru.
W przypadku wypełnienia formularza dostawy z błędnymi danymi firma Kosmetyki Plus sp. z o.o. nie ponosi odpowiedzialności tytułem braku możliwości odebrania przesyłki. - Na odbiór zamówienia masz 5 dni roboczych, liczonych od dnia następującego po dniu otrzymania SMS, a po tym terminie paczka zostanie zwrócona do naszego sklepu Nie odebranie przesyłki będzie jednoznaczne z anulowaniem zamówienia.
- Śledzenie statusu przesyłki możliwe jest na stronie przewoźnika Orlen - https://www.orlenpaczka.pl/sledz-paczke/
W przypadku dodatkowych pytań lub problemów z odebraniem przesyłki prosimy o kontakt z firmą Orlen: E-mail: usluga@orlenpaczka.pl lub pod numerem telefonu: 22 33 33 999* (pn.-pt. w godz. 7:00-20:00), *koszt połączenia wg taryfy operatora.
Czas realizacji zamówienia
Naszym celem jest, aby czas realizacji zamówienia, a tym samym oczekiwania na produkty był jak najkrótszy. Na całkowity czas dostarczenia zamówienia składają się:
- Czas na skompletowanie zamówionych produktów.
- Czas na dostawę.
Obsługa sklepu kompletuje zamówienie standardowo w 24h. Dostawa trwa - w zależności od rejonu dostawy i dni tygodnia - od 1 do 4 dni roboczych. Odpowiednio całkowity czas otrzymania zamówienia waha się od 1 do 5 dni roboczych.